Livrarea se va face prin CURIER, pretul calculat automat este orientativ, el putand varia in functie de volumul coletului expediat/ de numarul produselor comandate.
Nota:
Va rugam sa ne furnizati date de livrare exacte si complete.
Livrarea produselor comandate se face in termen de aproximativ 48 de ore, insa termenul exact va va fi comunicat ulterior plasarii unei comenzi.
Expedierea prin CURIER se face doar cu firma agreata de Ergos.ro
Costurile transportului pentru produsele care sunt returnate catre Ergos.ro sunt suportate in intregime de beneficiarul comenzii.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele intarzieri ale expeditiei daca acestea sunt cauzate de transportator.
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail la Global Network SRL, Str. Argonului 15, sector 3, Bucuresti, cod postal 032981, telefon 0744.55.44.52, email:distributiemobila@yahoo.com.
In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii de catre noi a produselor.
Vom efectua aceasta rambursare prin ordin de plata in contul bancar furnizat de catre dvs., procedura prin care nu vi se vor percepe comisioane.
Expediati produsele prin curier sau inmanati-le direct noua la adresa Str. Argonului 15, sector 3, Bucuresti, cod postal 032981, sau la adresa comunicata ulterior inregistrarii returului, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Costul direct al returnarii produselor va fi suportat de catre cumparator.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Se vor opri sumele necesare reconditionarii si reambalarii produselor pentru a putea fi revandute.
1.In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, SC Global Network SRL are dreptul de a decide refuzarea returului.
2.Produsele ( mobilier, canapele, saltele) executate pe dimensiuni speciale si/sau personalizate de catre client (nu de serie) nu vor putea fi returnate;
3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate;
4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul;
5. Saltelele, pernele, lenjeriile, protectiile si husele de pat NU se returnează și NU se înlocuiesc decât în lipsa de conformitate și doar Sigilate.
Personalul SC Global Network SRL nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
Pentru saltele deteriorate la transport se va percepe o taxa suplimentara pentru aducerea la starea initiala (schimbare husa, curatarea chimica, etc.):
- 100 lei pentru saltele cu dimensiunea de maxim 135x200 cm
- 150 lei pentru saltele cu dimensiunea de minim 140x190 cm
Model de formular de retragere
- Catre [aici se introduce numele, adresa poştala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse -...................................... primite la data ........................
- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data
Stim cat de importanta este achizitia mobilei pentru tine si familia ta.
Intelegem ca pentru tine alegerea mobilei este o decizie importanta si de aceea i-ai alocat o parte din timpul tau pretios.
In momentul plasarii unei comenzi catre Global Network, consideram ca esti de acord cu termenii si politica companiei referitoare la transport, livrare, returnare si optiunile de plata oferite de companie, asa cum sunt ele prezentate pe https://www.ergos.ro, precum si cu eventualele actualizari care se vor face.
Global Network pune la dispozitia dvs produse de mobilier cu plata in numerar sau plata online folosind cardul.
Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul ergos.ro. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
Plata online folosind cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Ergos.ro foloseste sistemul MobilPay.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin sistemul MobilPay, Ergos.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.