Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail la Global Network SRL, Str. Argonului 15, sector 3, Bucuresti, cod postal 032989, telefon 0744.55.44.52, email:distributiemobila@yahoo.com.
In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii de catre noi a produselor.
Vom efectua aceasta rambursare prin ordin de plata in contul bancar furnizat de catre dvs., procedura prin care nu vi se vor percepe comisioane.
Expediati produsele prin curier sau inmanati-le direct noua la adresa Str. Argonului 15, sector 3, Bucuresti, cod postal 032989 sau la adresa comunicata ulterior inregistrarii returului, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Se vor opri sumele necesare reconditionarii si reambalarii produselor pentru a putea fi revandute.
1.In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, SC Global Network SRL are dreptul de a decide refuzarea returului.
2.Produsele ( mobilier, canapele, saltele) executate pe dimensiuni speciale si/sau personalizate de catre client (nu de serie) nu vor putea fi returnate;
3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele emise la cumparare: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate;
4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul;
Pernele, lenjeriile, protectiile si husele de pat NU se returnează și NU se înlocuiesc decât în lipsa de conformitate și doar Sigilate.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
Pentru saltele deteriorate la transport si cele ce se returneaza cu urme de utilizare de ex: scame, fire de par, praf, pete etc. se va percepe o taxa suplimentara pentru aducerea la starea initiala (schimbare husa, curatarea chimica, etc.):
- 150 lei pentru saltele cu dimensiunea de maxim 90x200 cm
- 200 lei pentru saltele cu dimensiunea cuprinsa in intervalul 100x190 - 135x200 cm
- 250 lei pentru saltele cu dimensiunea de minim 140x190 cm
Pentru topperele deteriorate la transport si cele ce se returneaza cu urme de utilizare de ex: scame, fire de par, praf, pete etc. se va percepe o taxa suplimentara pentru aducerea la starea initiala (schimbare husa, curatarea chimica, etc.) in valoare de 100 lei.
Model de formular de retragere
- Catre [aici se introduce numele, adresa poştala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse -...................................... primite la data ........................
- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data